dotaz ICQ

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Neděle Říjen 30 09:03:55 CET 2005

Ahojte,

On Sat, Oct 29, 2005 at 08:15:30PM +0200 or thereabouts, Marek Olavsk wrote:

> ^^^Dobry den, odpovim pres Vas, ale doufam, ze precte hlavne puvodni
> pisatel.
> Neumi to CenterICQ, ale zbytek, ktery znam a nekdy jsem pozival (SIM,
> Kopete, Gaim, Licq) absolutne bez problemu nejakym zpusobem ukazuje,
> jestli protistrana pise.

  Takto :), pointou bolo, ze SIM to vie, akurat ze si to nepamatam,
  kedze pouzivam daco ine - centericq. Paradoxne, centericq to zvlada
  tiez - ale len u MSN pluginu. ukazuje to v zozname kontaktov, priklad
  "[o] (L) Tinuska (L)" je ze slecna je online na MSN, a priklad
  "[T] (L) Tinuska (L)" je, ze slecna mi prave pise (typing). Tie (L) su
  emotikony MSNka. U icq tuto funkcionalitu nevidim sa priznam. Snad som
  veci objasnil.

	peknu nedelu,
	Martin

--
Martin Hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * https://aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"