prava na externim disku s fat32

Neděle Říjen 30 10:27:15 CET 2005

... a pokial prava nespecifikujete pri mountovani, beru sa uid, gid ak umask
od procesu, ktory mount() vola.

jakub <linux na malyweb.cz> wrote:
> jo takhle, cili bych mozna mohl upustit od nejakeho konvertovani fs ...
> mno vzhledem k tomu, ze opravdu chci dat celemu disku jednoho uzivatele,
> tak bych to pouzit mohl

Kto ten disk mountuje? Pokial chcete pouzivat ten disk ako user, mozete
skusit option users vo fstab, ktory sposobize FS moze primountovat kazdy
alebo option users, ktory sposobi ze ho kazdy bude moct aj odmountovat.

I don't have lysdexia. The Dog wouldn't allow that.