Debian: problem s esmtp

Peter Trsko - dogmaT dogmat na gmail.com
Pondělí Říjen 31 13:15:03 CET 2005

On Mon, 31 Oct, 2005, petr.handler na centrum.cz wrote:

> Použil jsem samozřejmě svoji cestu, která je /usr/bin/esmtp - zbytek jsem nechal stejný.
>
> Opravdu už mě nic nenapadá, řešíme to teď i na abclinuxu, kde je už poměrně rozsáhlá diskuse i výpisy z logů:
> http://www.abclinuxu.cz/forum/show/107100
>
> A nikdo nic neví. Budu vděčný za každou pomoc.

Tento problem som pred par rokmi mal... ale uz presne neviem koli comu a
ani ako som ho opravil, len si pamatam ze to bolo nakoniec trivialne.

V dokumentacii k esmtp som nasiel toto:

  set sendmail="/path/to/esmtp -v -X /tmp/esmtp.log"

este by stalo za pokus rucne skusit esmtp. Ono to moze byt totiz
obycajny problem s pravami.

--
(dogmaT
        (icq 303140614)