Symlinky ve /var/run

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 31 14:50:39 CET 2005

Jiří Volf wrote:
: Dobrý den,
:
: na systému Debian Sarge s jádrem 2.6 mě cosi
: při restartu serveru maže všechny symlinky v adresáři
: /var/run.
: Bohužel nemůžu najít kde a kdo tohle mazání provádí.
: Ne že by mi to nějak vadilo, ale náhodou jsem to zjistil
: a rád bych věděl, co je to za (pro mě) novinku?
: A k čemu je to vlastně potřeba?

	Obecne /var/run je adresar pro veci, ktere rebootem ztraceji
vyznam. Proto je smysluplne tento adresar po rebootu promazat (vice
napriklad ve FHS). Kde se to na Debianu promazava, nevim. Hledal
bych retezec "/var/run" v souborech v /etc.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |