jak vynulovat pocitadlo na eth

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Čtvrtek Září 1 15:03:11 CEST 2005

> Nejedna se o nic sloziteho... pokud jen trochu rozumite
> iptables, pak ze skriptu vyse uvedeneho projektu krasne
> pochopite, jak na to...
> pripadne Vam mohu poradit na icq #303612522

Ja jsem nesledoval cely thread. Jestli vam jde o to, abyste vedel objem proslych dat, tak ja mam linku, kde se mi pocitaji data od 8:00 hod do 16:00 hod. Mam scripty, ktere ctou a zapisuji do mysql databaze pomoci php-cli v 8 a 16 hod. A pak udelaji rozdil. Takze mam kazdy pracovni den objem prenesenych dat. Samozrejme kontroluju preteceni. Jestli vam jde o pocitani dat a nevadi vam hodne amatersky napsane scripty (nejsem programator), tak se muzu podelit.

TNX