samba(PDC)+ldap

Miroslav Vancl Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Září 1 17:37:33 CEST 2005

> No protoze ona nutne potrebuje, aby ucet v systemu existoval, prepina na
nej
> UID aby bezela s minimalnimi pravy, mapuje home, GECOS do patricnych poli
na
> strane windows a tak dal.

No, ja si myslim, ze pokud funguje "id cervajs", problem v neexistujicim
zaznamu v passwd asi nebude pricinou problemu. Pokud je spravne
nakonfigurovan nss_ldap a/nebo pam_ldap, pak se do passwd (ted mam na mysli
/etc/passwd) docela urcite zaznamy zapisovat nemuseji a staci ty v LDAP
databazi.

Vyzkousel bych ale "id cervajs" nebo nejaky ekvivalent (getent passwd
cervajs) pustit pod uid<>0 ! Mozna nss_ldap resp. prava k potrebnym zaznamum
v LDAP zase az tak dobre nakonfigurovany nejsou.

M. Vancl