Spojování konektivity

Michal Novak m.novak na prodiliste.cz
Pátek Září 2 09:34:14 CEST 2005

Marek Stopka wrote:

> Dobrý den, máme na lokálni síti garantovaných 64kb/s a jelikož se kámoš
> odjíždí na 4měsíce do zahraničí a nevyplatí se mu tu konektivitu
> odhlašovat a potom znova přihlašovat tak ji nechává tak a mně napadlo,
> že bych mohl vzít svou i jeho linku a spojit je dohromady.
> eth0   IP=172.20.83.186
> eth0:1 IP=172.20.83.189
>
> Takže bych chtěl k eth0 přidat ještě virtuální rozhraní eth0:1 a tyto
> dvě rozhraní spojit. Vím, že se takové věci řeší bondingem a TEQL, ovšem
> podle toho co jsem zjistil tak bonding se používá ke spojování 2 (více)
> [...]

Obavam se ze bez spoluprace s ISP to nepujde, alespon ne tak aby to bylo
transparentni, jedine manualne urcit rozsah portu a podle toho
pridelovat spravnou linku. On totiz nekdo musi urcit kudy potecou pakety
k vam a to dela prave ISP a vetsinou se pakety odeslane z adresy A na ni
take vraceji ;) (respektive odpovedi na ne).

MN