nahodne tuhnuti serveru

Milan BERKA ber na eunet.cz
Pátek Září 2 10:07:57 CEST 2005

Mi to dela sitova karta taky, vim to zcela jiste, ale neni na bordu. Mam
spise podezreni, ze na ni MODEM posila jakesi napeti a to je ten pruser.
Mozna by pomohlo tu vec UZEMNIT.
Kdyz jsem to meril napr. na fakulte, bylo tam pres 60 voltu...
asi staci jedno nejake podelane zarizeni a pak se s tim nektere pocitace
nevyporadaji...

MB.