Nebezpečný skript?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Září 2 13:17:50 CEST 2005

On Fri, 2 Sep 2005, Jirka Zeman wrote:

> Napsal jsem si skript pro generování textových souborů. Pro soubory o
> velikosti 1, 5 a 10 MB nebyl žádný problém. Dal jsem ale vygenerovat
> soubor o velikosti 2000MB a systém se mi zhroutil do "Kernel panic".
> Jedná se o RHEL AS 3 update 4. Nenapsal jsem nevědomky skript nějak
> nebezpečně?

At uz jste ten skript napsal jakkoliv, pokud nezapisujete pod rootem o
souboru ktere primo souviseji s vnitrnimi strukturami jadra (/dev/kmem &
spol) - coz nedelate - pak byste nemel byt schopen aplikaci privodit
kernel panic, byt by byla napsana sebe"nebezpecneji".

Pokud je to reprodukovatelny problem a pokud pouzivate posledni update
kernelu od RH, doporucuji to submitnout jako bug.

--
JiKos.