Spojování konektivity

Jindrich Vrba henly na email.cz
Pátek Září 2 18:07:47 CEST 2005

Zdravím,

já jsem to používal tak, že jsem z jedný ip adresy chodil do mojí
oblíbený sítě a druhou adresu jsem nechal na zbytek.

# ifconfig eth0:1 10.0.0.19 netmask 255.255.255.224 broadcast 10.0.0.31 up
# route add -net 20.0.0.0 netmask 255.255.255.0 dev eth0:1

Takhle jsem myslel, ze by se to melo spustit, ale uz to v hlave nemam a
je v tom asi chybicka. Vsechno porad bezi pres prvni ip adresu. A ve
vypisu # route je nastaveno at vse bezi pres eth0. Tak nevim. Snad to
pomuze aspon pro namet.

Henly