Dodavatel reseni statistik pohybu uzivatelu po Internetu?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Září 2 22:34:13 CEST 2005

Bob B. wrote:
> vedeni nasi spolecnosti pozaduje podrobnejsi statistiky chovani
> uzivatelu v siti ve vazbe na vyuzivani sluzeb Internetu
> (...) Z meho pohledu by nejvic splnoval pozadavky WebTrends

Pouzivame Webtrends. Chci Vas mirne varovat pred jeho
pouzivanim. Licencni politika je docela drsna a cena
z naseho pohledu vysoka, podpora v CR zadna a odezvy
z mezinarodniho supportu velmi spatne - nepravidelne
maily s nerelevantnimi odpovedmi, bezne jsme cekali
pres tyden na odpoved.

Osobni dojem z technicke kvality softwaru je nevalny.
Dokumentace je orientovana spise na managery nez
na administratory - ti ji potrebuji nejvice. Funkcnost
neni vysvetlena, nektere veci si musi clovek odhadovat
a dohledavat sam. Software pada, nejde spustit, nejde
ukoncit, web gui ma spatne odezvy a je striktne IE only.

Nechci hanet cizi vytvor, mozna ze nove verze jsou lepsi.
Podle me si vsak tenhle soft zaslouzi spise cenu utechy.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'