script utok

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Září 2 22:25:52 CEST 2005

Petr Stehlik wrote:

> jak souvisi domenove jmeno .com s ssh?

No ja tomu az tak moc nerozumim, ale
                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
a vim, ze pokud ma druha strana nastaveno "asociovat IP s domenou" (nebo jak
se tomu rika v linuxu), tak mi prijde pozadavek z "panelaky.vidlakov.cz".
Takze pokud mam v /etc/hosts.allow nastaveno "sshd: .cz blablabla ..." tak
to projde, ovsem pokud mi prijde pozadavek z "panelaky.vidlakov.com" tak ne
;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz