Sendmail RELAY & Blocking list

CarOn CarOn na memonic.net
Pátek Září 2 22:43:04 CEST 2005

Ano, diky. Vcera jsem taky objevil, ze by to mohla být tato feature. Zkusil
jsem ji aplikovat a ted hledam nejakou proflaknutou IP, odkud bych to mohl
vykouset :-) A nebo to taky poznam podle vymizeni stiznosti uzivatelu :-)
Jeste jednou diky, Ondra

"Krištof Petr" <kristof.p na fce.vutbr.cz> píše v
diskusním příspěvku news:df93f2$218d$1 na ns.felk.cvut.cz...