Re: Nebezpečný skript?

Pátek Září 2 23:20:10 CEST 2005

On Fri, 2 Sep 2005, Jirka Zeman wrote:

> Zmíněný "kernel panic" se mi vyskytuje nepravidelně během bootu.
> Dokonce se mi stalo že jednou systém naběhl. Po serstartu zas "kernel
> panic". Přesněji mi to píše:

Tim si zaroven odpovidate na otazku, cim je ten skript nebezpecny.
Kernel panic uz behem bootovani indikuje hnijici hw, nebo nekompatibilitu
hw s jadrem. A zmineni skript pravdepodobne jadro a hw vystresuje natolik,
ze se to obcas projevi i pri jeho spusteni.

> Bad RIP value

Vy jedete v 64 bitovem modu? Tohle znamena, ze jadro skocilo do prazdneho
prostoru, kde neni nic namapovane. Ale v kazdem pripade se jeste pred
timhle napisem mely objevit jine hlasky s vypisem registru a zasobniku.

> ve /var/log messages a /var/log/dmesg sem nenašel problém.

Evidentne to vytuhlo rychleji, nez to stacilo neco napsat do logu.