Necakany REBOOT

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Sobota Září 3 09:28:59 CEST 2005

Jan Houstek wrote:

>Tohle znamena, ze si tam nekdo pripojil klavesnici, ktera tam predtim
>zrejme nebyla.

Mozna to mohla byt i myska do PS2 portu zastrcena do portu do
klavesnice, to pak dela divy
.. (jsem jednou nemohl na nb poznat, co je to za ikonku, jestli mys nebo
kb, tak jsem prvne zkusil mys :)

A pak nejaky pohym, stisk mysi, interpretuje se to trosku jinak (treba
jako ctrl-alt-del, jak tu psal Honza ...

>Tipnul bych, ze na te cerstve pripojene klavesnici nekdo zmacknul
>ctrl-alt-del, pripadne jinou magickou kombinaci klaves vedouci k rebootu.
>
>-- Honza Houstek

Je to jen cista teorie, pravda to byt nemusi :)

Dal Horinek