Crond dotaz - neco jako /etc/crontab (kam jsem to presunul) se mi nespousti

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Září 3 14:51:22 CEST 2005

bohuzel neco jako /etc/crontab (kam jsem to na vasi radu presunul) se mi
vubec nespousti... stejne tak se nespousti ani puvodni umisteni po
prejmenovani na nazev jiny, nez se jmenuje root user.

Puvodni umisteni je v
/var/spool/cron/crontabs/<username>
(dostupne i jako /tmp/var/spool/cron/crontabs/<username>)

Jeste doplnim, ze v manu na http://www.busybox.net/downloads/BusyBox.html
jsem pod crond zadny hint nenasel...

pri prejmenovani usera se pak samozrejme nespousti a delat skript na autom.
prejmenovani nazvu crontabfile mi prijde kostrbate..

jeste doplnim spousteci povel:
crond -l 9
v syslogu pak je: crond[190]: crond 2.3.2 dillon, started, log level 9

v ps pak je:

  190 <username>      392 S   crond -l 9

dalsi vec je, ze v tom rutru nejsou useri ani skupiny, jen admin a ten jde
prejmenovat, kazdy router muze mit jine jmeno roota, proto potrebuju neco
jako univerzalni crontab

Nejake napady? Diky...