script utok

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Září 3 20:24:09 CEST 2005

On Sat, Sep 03, 2005 at 07:59:43PM +0200, Zdenek 'BlueHawk' Mazanec wrote:

> Tak to urcite dejte. Jak dostanete rozumnou informaci z mobilu do
> ciloveho pocitace _duveryhodnym zpusobem_ by me docela zajimalo. Nehlede
> na fakt, ze to principem asi od klepani (vyzkouseneho a osvedceneho )
> asi moc lisit nebude, minimalne ne z pohledu bezpecnosti.

Nejaky chytre naprogramovany cerv by mohl utocit i pri pouziti klepani.
Kdezto kdyby se to dobre naprogramovalo a pristup se povoloval _JINYM
KANALEM_ nez pres internet, bylo by to o mnoho bezpecnejsi. Tedy asi
pripojenym mobilem k pocitaci pres jine rozhrani.

Trosku mi to pripomina princip kombinace autentizacnich prvku
- neco co vite
- neco co mate
- neco co jste
Kazdy je samotny lehce napaditelny, ale pri kombinaci dvou uz to je
o mnoho tezsi.

-- Dalibor Straka