Re: OT:Zdražila nafta: jak na přestavbu TDi na pohon rostlinným olejem OT: Zdražila nafta: jak na přestavbu TDi na pohon rostlinným olejem...

Kit kit.saels na gmail.com
Neděle Září 4 10:20:47 CEST 2005

http://www.marigold.cz/item/zdrazila-nafta-jak-na-prestavbu-tdi-na-pohon-rostlinnym-olejem
> konference tady http://pandora.idnes.cz/conference/olej/

Provozujete linuxový server na naftu nebo máte TDi jen jako záložní agregát?
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz