Skript

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Září 4 10:58:28 CEST 2005

Jiri Slaby napsal(a):
> Petr Šobáň napsal(a):

>> Nikdo vám nebude řešit školní úlohy.
>>
>> man ping
>> man nslookup
>
> ale tak..., man host ;)

Ale ale host to neznám a nepoužívám já mám rád nslookup :-)))

|    ICQ    179223500                    |

	Byl jsem velmi nemocen a byl mi předepsán pobyt v lázních na
měsíc, s přísným nařízením, abych, pokud tam budu, nedělal naprosto
ničeho, jen na lázeňské kolonádě pil vody.
	Ó, ty vody! Tehda jsem ještě o nich ničeho nevěděl a byl jsem jen
uchvácen tou představou. "Pití vody" vyvolávalo u mne dojem vybraného
vkusu z dob královny Anny a myslil jsem, že mi budou chutnati. Ale, br,
tak za tři nebo čtyry dny! Slova Sama Wellera, že chutnají jako "teplá
žehlička", skýtají jen slabou představu jejich ohavné odpornosti. Jestliže
je něco, čím by mohl nemocný rychle nabýti zdraví, pak je to jistě vědomí,
že musí denně píti sklenici takové vody, dokud se neuzdraví. Pil jsem ji
bez příměsků po šest dní a málem by mne to bylo zabilo, pak jsem si však
zvykl zapíti to hned řádnou sklenicí grogu, což mi poskytlo nemalou úlevu.
Později mne některé znamenité lékařské autority poučily, že alkohol
naprosto rušil účinky železitých sloučenin, ve vodě obsažených. Jsem rád,
že jsem šťastnou náhodou udeřil na to pravé.
		-- J. K. Jerome: Jalové myšlenky lenivého člověka