Skript

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Září 4 16:42:02 CEST 2005

Dal Horinek napsal(a):

> host neni tak moc verbouse a rekl bych, ze se z neho informace do
> skripty parsujou lip nez z nslookup a (mozna se mylim, tak me opravte)
> vetsinou byva na systemech defaultne uz hozenej host, nslookup tak casto
> ne ...

Asi máte pravdu.

> mozna by byl lepsi odkaz na nejaky html tutorialy, nevim, jak vam
> pripada userfriendly man bash, ale mne moc ne :)

No ta manuálová stránka je děsná a něco tam najít grrrr, možná info by
bylo lepší ale to zase nesnáším :-)

Ono fakt k bashu je lepší si najít něco na internetu, nebo pořídit
nějakou knížku.

> treba : http://www.tldp.org/LDP/abs/html/

|    ICQ    179223500                    |

	Chlorid sodný získává ve stupnici hodnot uznávaných statisticky
významnou většinou civilizovaných jedinců vyšší hodnocení nežli v přírodě
mnohem vzácněji se vyskytující kujný nerost získávaný za vynaložení
značného úsilí a nákladů.
		-- Česká přísloví ve vědecké češtině