povoleni sluzby WAS: script utok

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Září 4 20:48:15 CEST 2005

On Sun, 4 Sep 2005, Petr Vileta wrote:

> [...]
> Prijdu k zakaznikovi s wokny. On ma pristup pouze na mail (podnikova
> restrikce) a ja mu tam chci napriklad nainstalovat opravny balik MS na
> opravu chyby s vypinanim PC. To je pomerne casta chyba W98. Jenze jak to tam
> dostat? Jakekoliv pristupy ven na porty 80/443 jsou firewallem zahazovany.
> No tak si z diskety k nemu nahraju PuTTY, pripojim se na muj server a pomoci
> pine mu poslu mail s prilohou. Jenze on je v podnikove domene ceskafirma.com
> a ja mam sshd povolene pouze pro .cs. A co ted? Potrebuji nejak na dalku
> povolit ssh pristup i z ceskafirma.com, tak to udelam mobilem.

Otazka je nakolik je realne ze v siti kde neni povoleny pristup ven na
porty 80 a 443 budou povoleny nejake jine porty - napr 22.. Predpokladal
bych ze kdyz nekdo blokuje port 80, tak asi kvuli zvysene ochrane PC
(pousti to pouze pres proxy s antivirem) a urcite nebude mit zajem aby
slo navazat prime spojeni ven na jakykoliv jiny port - pouze aplikace pres
prislusne proxyny.