povoleni sluzby WAS: script utok

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Září 5 01:42:13 CEST 2005

Dalibor Straka wrote:

> Tak si to dejte na jiny port. Na to viry neprijdou ;-).

Ale prijdou. Z logu meho serveru vim, ze to naopak zkousi na vsechny porty
1-65767 a cekaji, na kterem se ozve ssh. Kdyz je port zavreny nebo je tam
jina nez ocekavana odezva, tak se virus dal nesnazi a zkusi dalsi port.
Jenze kdyz dostane spravnou odezvu, tak na tom portu zkousi treba 500x se
zalogovat pomoci slovnikoveho utoku. A to se prenasi data, a zbytecne, a to
ja nemam rad ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz