Jakou 100 a 1000 Mbit sí»ovku do routeru

Petr Klíma petr.klima na madeta-group.cz
Pondělí Září 5 13:24:46 CEST 2005

>   No chalanko chce nieco do routeru :), neaku rozumnu sietovku. Zvolit
>   Realtek nie je cesta spravnym smerom. Od sietovky za dve stovky
>   nemozes cakat viac nez iba to, ze bude blikat a zrat prud :). 3com
>   alebo Intel je vhodnejsie.

Děkuji náčelníku, ľe jsi se mne zastal ...

Jaký typ by si radil?

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na madeta-group.cz   MADETA Group a.s.
    phone:   +420 389 136 209             Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.madeta-group.cz   370 50 České Budějovice
                                          Czech Republic

Daląí informace o konferenci Linux