ze by nejaky cerv?

JaFi filip na mits.cz
Úterý Září 6 08:22:39 CEST 2005

Ahoj vsichni!

Tak dnes me v praci cekalo nemile prekvapeni. Uz mi volalo asi 7
zakazniku, ze jim nejede Internet. Vsichni maji linux. U dvou z nich mam
overeny, ze maji FC2. U vsech se vyskytuje stejny problem. Ja se na ne
dopingnu. Oni se ven vubec nedostanou. Na server ano. Pokud se chci
pripojit pres SSH, tak vidim, ze se spojeni navaze, ale po chvili umre.
Vzhledem k tomu, ze se ozvalo vice lidi soucasne, videl bych na to
najakej vir. Nevite o necem?

Pritom zrovna vcera jsem u jednoho z nich provadel pomoci fedora legacy
update.

No nic ... jedu tam ... jsem zvedav.

Jestli neco vite, dejte prosim vedet. Urcite nebudu sam :-)

JaFi