uzivatele a prava

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Září 6 10:09:38 CEST 2005

Petr Vileta píše v Po 05. 09. 2005 v 13:49 +0200:

> Ale nemuzete. Pokud se (ve widlich) soubor kopiruje, tak se puvodni soubor
> smaze (odstrani) a vytvori se novy soubor

to jsem rad, ze uz widle nepouzivam - system, ktery smaze puvodni soubor
pri kopirovani je pekna smrt!

Jinak obecne mi prijde nestastne, kdyz v linuxove konferenci diskutujete
problemy ctime/atime/mtime a neustale se odkazujete na widle. Pak bezne
dochazi k zmatkum, kdy ostatni diskutujici pri svych argumentech mysli
na implementaci treba v ext2 a pak jste hned vepri, protoze vy stale
mluvite o fatu (anebo mozna ntfs).

Petr