Skype v 64bitovém terminálovém prostředí?

vorner vorner na atlas.cz
Úterý Září 6 16:04:35 CEST 2005

Martin Kamín wrote:

> Dobrý den,
>
> zatím nemám signály o tom, že by někomu běhal Skype v terminálovém
> prostředí (popisují se jen problémy se zvukem). Navíc to prostředí
> (serveru) máme 64bitové a (terminálů) 32bitové.
>
> Máte někdo představu, jak by to eventuálně mohlo fungovat? Máte to někdo
> vyzkoušené?
>
> Martin Kamín

No, já bych zkusil tu 32 bit verzi od Skype, co se dá normálně stáhnout a
pokud to nebude fungovat tak asi smůla, protože pochybuji, že by se
zabývali tím, aby to kompilovali na jinou architekturu - už tam byla
diskuse na podobné téma a PPC.

--
Windows are like...
Windows. dirty and fragile.