program na cteni *.chm

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Září 6 18:26:39 CEST 2005

Mno, jestli jste precetl ten muj clanek (psal jsem jej pred rokem, takze
uz nemusi 100% odpovidat realite), tak je tam zminen arCHMage
(http://archmage.sourceforge.net/), ktery se da spustit jako webservrik
a umozni Vam to chmko precist treba v linksu...
	S pozdravem
		MaReK
btw: jak jsem psal, me se nejvice libi integraci do prostredi GnoCHM a
velmi dobry, co se tyce moznosti je xCHM (ten jsem si dneska na
otestovani natlacil do Linuxovovyho iBooka, abych videl, jestli povyrostl)