Jakou 100 a 1000 Mbit sí ťovku do routeru

Peter Surda surda na shurdix.com
Úterý Záøí 6 20:42:50 CEST 2005

On Mon, 5 Sep 2005 12:58:18 +0200 martin hudec <corwin na aeternal.net> wrote:

>Ahoj,
cau

>  No chalanko chce nieco do routeru :), neaku rozumnu sietovku. Zvolit
>  Realtek nie je cesta spravnym smerom. Od sietovky za dve stovky
>  nemozes cakat viac nez iba to, ze bude blikat a zrat prud :). 3com
>  alebo Intel je vhodnejsie.
Aj ked v principe neprotirecim, nemusi to platit v kazdej situacii. Tie realteky
su do isteho zatazenia ok, ani problemy so stabilitou som nezbadal, a to mi uz
cez ruky presli stovky. Ale ked je vela prace tak jednoducho prilis zatazuju
CPU, ta ista masina s inymi kartami zvladne omnoho viac. Suma sumarom: zavisi od
poziadaviek.

Inac za trocha viac ako tie realteky sa daju kupit karty s chipom via-rhine,
napriklad rozne D-Linky (myslim 530-TX), tie ten problem so zatazenim nemaju.

>martin hudec
S pozdravom,
Peter

--