pppd #ipcp-accept-local

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Září 7 10:57:41 CEST 2005

Oqak napsal(a):
> Muze nekdoprosim vysvetlit ci odkazat na podrobne vysvetleni nasledujiciho:
> #ipcp-accept-local

Tohle je snad popsano v man pppd ?
Timto povoluji, ze pokud druha strana PPP linky mi navrhne na mem
konci pouzit nejakou IP adresu, tak ji pouziji (i v pripade, ze
v konfiguraci pppd jsem mel pro sebe nejakou stanovenou).

> #lcp-echo-interval 45
> #lcp-echo-failure 5
>
> zetojecas a pocet chyb jejasne,mezajima co presne je to ten lcp a jestli
> neni lepsi se na nej vykaslat?

Vykaslat se na LCP je jako zahodit cele PPP. :-)
LCP - Link Control Protocol
Ten se pouziva pro sestaveni PPP linky mezi koncovymi
body, v ramci nej treba probehne overeni stran (jeli treba),
ukonceni spojeni a pak pinkanim pomoci LCP paketu si pppd
demon overuje, ze protistrana zije (tohle zrovna konfiguruji
vyse zminene volby).

Datily treba v RFC 1548, nebo v cestine knizka
Velky pruvodce protokoly TCP/IP a systemem DNS
od Computer Press.

M.