IPMI SOL konzola

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Středa Září 7 11:54:11 CEST 2005

Ahoj

podarilo sa niekomu uz rozbehat na linuxe (idealne debiane) seriovu konzolu
over LAN teda SOL ?
Samozrejme na HW ktory to ma a je to cast IPMI ... (nemyslim tty serial konozle
ale seriovu konzolu vratane biosu atd)
ipmi remote on/off citanie udalosti atd .. (vratane nastavenia hesla pre ipmi
atd toto vsetko mi uz ide ale konzola len cez serial (fyzicky) ale cez SOL
akosi ani neviem aky SW a ako by som mal pouzit a skor som nasiel odkazy ze
propr a nedokumentovane a proste ze snad ani neexistuje.
Ak nie ta sa budem musiet uspokojit s beznou seriovou linkou a "druhym" PCckom
( abo reverz telenet cisco ) ale SOL by bolo elegante riesenie.

bbo