Nástroj na ovládání terminálu více serverů najednou

Katarina Machalkova K.Machalkova na pod.cvut.cz
Středa Září 7 12:57:34 CEST 2005

Rovnez zdravim

> hledám nástroj na ovládání terminálu více serverů najednou.

> Potřebuji plné terminály, ne jen spuštění příkazu na víc serverech ...

Zkuste se podivat na pconsole (http://www.xs4all.nl/~walterj/pconsole),
coz je nastroj pro administraci stroju v clusteru. Kdyz to ale nebude
to, co prave hledate, tak mne prosim nekamenujte, jen jsem pro tuhle
utilitu delala nejake preklady, bez toho, ze bych ji sama pouzivala :-)

B.
--
     Zzzzz  |\      _,,,--,,_        "... a solitary cat."
            /,`.-'`'   ._  \-;;,_    Katarína "Bubli" Machálková
           |,4-  ) )_   .;.(  `'-'   http://www.bubli.org