Jakou 100 a 1000 Mbit sí__»ovku_do_ routeru

Peter Surda surda na shurdix.com
Støeda Záøí 7 13:19:39 CEST 2005

On Wed, 07 Sep 2005 12:54:16 +0200 DzejTy <dzejty na gmail.com> wrote:

>Zdravim
cau

>+realteky
>Jake je to "iste" zatizeni? O jakem datovem toku se tu bavime co RTL8139
>   jeste bez potizi zvladne a na co nesteci, co zvladne 3Com?
Nerobil som sice presne merania, odpozorovane faktory ovplyvnujuce vykon vsak
zrejme su rychlost CPU a pocet paketov za sekundu a/alebo rychlost prenosu. Pri
vyssom zatazeni system travi vela casu v kerneli a userspace laguje, aj ked
rychlost prenosu pada az trocha neskor.

Na procesore triedy pentium je ok tak do 2Mbit, na PII do zhruba 4. Zvladne to
routovat aj viac, ale na routroch mam webinterface a ten je potom pomaly. Na
vyssie rychlosti uz tie 8139ky nepouzivam. Jeden clovek v LARTC mejling liste
pisal, ze na 1.4 GHz Athlone mu to zvlada 50Mbit. Mam teraz jednu 8169ku (ta uz
vie gbit), s tou som este ostre nasadenie neskusal.

Este raz by som podotkol, problemy so stabilitou som v poslednom case (ca 3
roky) nespozoroval, predtym sa to obcas chovalo divne, ale mohlo to byt aj
ovladacom.

>Diky za odpoved.
>
>DzejTy
S pozdravom,