cron a fetchmail

bambas bambas na swissinfo.org
Středa Září 7 13:40:57 CEST 2005

cron mi do schranky zasila nasledujici zpravu:
/bin/sh: -c: line 0: syntax error near unexpected token 'newline'
/bin/sh: -c: line 0: '/usr/bin/fetchmail -f /home/bambas/.fetchmailrc -a
-s >> /var/log/fetchmail 2>&'

v /var/spool/cron/crontab/bambas mam toto:
0,10,20,40 * * * * /usr/bin/fetchmail - f /home/bambas/.fetchmailrc -a -s

nechapu co se deje. nevite nekdo co to je?

cely smysl toho je, ze chci po nejake dobe stahnout postu a nechci, aby mi
do konzole vypisoval status ,to znamena, ktere zpravy stahuje. proto >>
/dev/null. nebo nenapada vas nejake jine reseni?