OT: .qmail a preposilani zprav nad 0,5 MB

Sniper_2 sniper_2 na centrum.cz
Středa Září 7 14:44:31 CEST 2005

Predem se omlouvam za silne OT. Normalne bych clanek smeroval na
sendmail na linux.cz, ale prijde mi za tato konference je mrtva.

Mam nasledujici problem.
Na serveru pouzivam qmail, vpopmail, autorespond. V souboru .qmail je
nastaveni preposlani kopie na mobilni adresu. Vse funguje dobre az do te
doby, pokud se nekdo nepokusi poslat na ucet vice na 0,5 MB (mezni
velikost napriklad Eurotelu), Eurotel mejl vrati ze se nemohl dorucit,
ale puvodnimu odesilateli, tudiz on zna moje cislo na mobil. Coz nechci.

Jde nejak v souboru .qmail nastavit aby posilal napriklad jen
upozorneni, pripadne zacatek zpravy. Nebo uplne vypnout preposilani
zprav nad tuto velikost.

Diky Zdenek