Crond dotaz - neco jako /etc/crontab (kam jsem to presunul) se mi nespousti

Oqak node.ch na centrum.cz
Středa Září 7 15:11:13 CEST 2005

Nee, vysvetleni je vmailu z Saturday, September 03, 2005 2:52 PM

asi to nejde a tak budu muset naprogramovat zjisteniusernamea prejmenovani
crontab souboru:-(

"Matus UHLAR - fantomas" <uhlar na fantomas.sk> píše v diskusním příspěvku
news:dff47d$2e3c$2 na news.nextra.cz...