Nástroj na ovládání terminálu více serverů najednou

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Středa Září 7 15:45:37 CEST 2005

On 07/09/05 14:00 +0200 or thereabouts, Petr Klíma wrote:

> no jo, ale ja poterebuju ty terminaly videt ...

V multi-gnome-terminalu:
  "New Term"->"Split"->"Horizontaly/verticaly..."

takhle si tam vyrobim kolik je treba terminalu, pak se v kazdem z nich
pripojim na server a v menu File zvolim "All bonded"
pak vidim vsechny terminaly a vsechny se ovladaji najednou.

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky