tar cfzv /data/backup.tgz /data/bin /data/rrd: Error exit delayed from previous errors

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Středa Září 7 21:47:30 CEST 2005

On Wed, Sep 07, 2005 at 04:38:03PM +0200, Michal Prorok wrote:
> Zdravim,
>

> Potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
>
> Spustim standartne tar:
>
> tar cfzv /data/backup.tgz /data/bin /data/rrd
>
> Tar bezi, ale po nejake dobe spadne s chybou Error exit delayed from
> previous errors.
>
> Celkem asi 13500 souboru. Vytvareni archivu skonci s chybou pri velikosti
> archivu cca 146 MB.

Mal som podobny problem. Ked som spravil kopiu toho stromu
cp -R src dest
Tak sa mi to podarilo zabalit.

cp nehlasil na ziadnom subore chybu. Jednoducho sa tar-u nieco nepacilo
v povodnom strome, ale nedokazal to povedat.

--
Marian Cavojsky