cron a fetchmail

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Čtvrtek Září 8 14:00:39 CEST 2005

% >Odpoved je takova: intervaly jsem mel nastaveny v tak kratkem intervalu
% >kuli "testovacimu provozu" nicmene mi staci stahovat postu 2x do hodiny a
% >proc tedy poustet fetchmail jako demona a zatezovat tak system dalsim
% >"procesem" ?
%
% Protoze to je cistsi a nemusite psat skript, ktery bude hlidat jestli
% nahodou uz nebezi.  Zas tolik si ten demon neveme. Navic vam cron nebude

Fetchmail se hlida sam; nic psat nemusite. Cron ma vetsi moznosti nez
fetchmail -d, napr.

*/5 8-16 * * Mon-Fri fetchmail -s

:)

% psat co pise fetchmail. Fetchmail jako demon posle jeden mail pri
% neuspechu a pak az pri uspesnem vyzvednuti posty.

--mm                                                            Michael Mráka