instalace tiskárny hp laserjet 1020

kucharc na volny.cz kucharc na volny.cz
Čtvrtek Září 8 18:13:44 CEST 2005

koupil jsem si tiskárnu hp laserjet 1020 a protože na serveru
www.linuxprinting.org jsem zjistil, že je podporovaná linuxem, myslel
jsem, že zprovoznění bude jednoduché. Nainstaloval jsem si příslušné
ovladače, nastavil jsem tiskárnu přez webové rozhraní a zkusil
tisknout. Dokument z fronty odešel, ale tiskárna netiskla. v logovacích
souborech pro cups bylo vše v pořádku, ale v souboru syslog jsem našel
chybové hlášení:

Sep  8 17:40:03 localhost kernel: usb_control/bulk_msg: timeout
Sep  8 17:40:03 localhost kernel: printer.c: usblp0: failed reading printer status

Stejně se to chovalo s jádrem 2.4.27 i 2.6.10. Když jsem připojil jinou
usb tiskárnu, (epson c42) tak po nastavení tiskla. Nemá někdo skušenosti
s instalací této a jí podobných tiskáren?

(používám debian vycházející z knoppixu doplněný dalším softwarem).

--

    S pozdravem
    Čestmír Kuchař