Zjisteni IP adresy k MAC

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Září 9 04:47:13 CEST 2005

Dalibor Straka wrote:

> Jenze ten clovek ma pravdu.
> $ arping ff:ff:ff:ff:ff:ff
> skutecne funguje. Mam nejaky stary RedHat a tam lze zadat jenom IP. Mam
> take Lesbian a tomu vyhovuje i MAC. Takze si stahnete opravdovy arping a
> nehadejte se.
>
> -- Dalibor Straka

Se nehadam. Sem enem konstatoval :-) Diky za info. Jde hledat, stahovat,
prekladat, testovat ....
<Pro zaznam>Na RH9 a na FC3 (instalace ciste z CD + up2date) ARPING
nebere MAC (ani same F).</Pro zaznam>
To byl take duvod, proc jsem timto smerem dale nepatral :->

	Ales