cron a fetchmail

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Září 9 08:56:55 CEST 2005

On Thu, 8 Sep 2005 12:36:24 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>  	A ve sve vlastní inteligenci jde na to tak, že občas nepracuje, ale
>  vesele hnije v paměti a tváří se zcela spokojeně... - crontab je po
>  zkušenostech lepší způsob (a killall -9 fetchmail před ním)...(naštěstí
>  takové programy (+ třeba diald) už nějaký pátek nemusím řešit ani
>  konfigurovat)

	Presne tak. Pokud nekdo chce pouzivat -d, je potreba osetrit zejmena
tyto stavy:

1) Fetchmail se uplne sesype a proces se ukonci (me se stavalo cca 1x za 2
mesice)
2) Fetchmail vyhnije (to se mi stalo jednou za rok)
3) Fetchmailu se nepodari stahnout poprve postu, tak se vubec nespusti (coz
je sice specialni pripad pro 1, ale je celkem casty)

	Kdyz se na to clovek podiva, tak mu z toho vyjde zpatky ten
crontab...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860