Postfix a php funkce Mail

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pátek Září 9 19:13:12 CEST 2005

On Fri, 9 Sep 2005, Libor Chocholaty wrote:

> Mam pocit, ze v PHP lze nastavit, aby to posilalo pres dany SMTP server
> primo SMTP protokolem, takze nepotrebujete mit rozchozenou integraci se
> sendmailem a spol.

Az tak jednoduche to neni. Standardni funkce mail() se chova ruzne podle
toho, zda jde o Windows nebo UNIX, na Windows pouzivat SMTP, jinak
sendmail. Urcite nebude tezke php priohnout, aby windowsove chovani
praktikovalo i na Linuxu, ale minimalne bez rekompilace se to IMHO
neobejde.

Jina moznost je pouzit nejakou jinou funkci pro posilani mailu, napr.
balik Pear::Mail, u ktereho je chovani volitelne (lze vybirat mezi SMTP,
sendmail a volanim integrovane funkce mail()).

-- Honza Houstek