OpenVPN - nejde ping z jedne strany

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Neděle Září 11 12:54:24 CEST 2005

iptables -L
je prazdny na obou stranach, proto jsem jej ani neposilal.
Tu diskuzi pred nekolika tydny jsem procital a kontroloval jsem podle
rad - presto bez upsechu.

Me ta VPNka fungovala, jen kdyz jsem ji mel jako p2p, tedy na obou
stranach v kongiguraku od OpenVPN ifconfig 10.0.0.1 10.0.0.2 a na druhe
strane ifconfig 10.0.0.2 10.0.0.1 + prislusne routy, ale delal jsem uz
moc a moc nejruznejsich pokusu a po dvou dnech se vtom uz kapanek stracim...

--
S pozdravem
                 Zdenek Janis