Boot splash

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Září 11 15:18:21 CEST 2005

Kdyz jsem pred nejakou dobou zprovoznoval bootsplash na notebooku tak
nejlepsi informace jsem nasel na forums.gentoo.org - konkretne thread

   http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-206778.html

ale je jich tam vic - staci zadat "gensplash".

Dalsi informace ktere se hodi jsou na

http://dev.gentoo.org/~spock/projects/gensplash/archive/docs/gensplash-in-5-easy-steps.txt

aneb gensplash v 5 krocich ... je tam i postup jak vygenerovat initrd.

t.v.