VPN - spojeni dvou lokalnich siti se stejnym IP rozsahem (vyreseno)

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Neděle Září 11 23:42:24 CEST 2005

Peter Surda wrote:
> iptables ma na to target NETMAP, osobne som ho vsak este neskusal.

To je presne to co bych rad, lec bohuzel to je az pro kernel 2.5 a 2.6,
ale ja mam 2.4.30
Alespon zde to pisi:
	http://iptables-tutorial.frozentux.net/chunkyhtml/x4471.html

Nicmene tento patch
http://ftp.netfilter.org/pub/patch-o-matic-ng/snapshot/patch-o-matic-ng-20050910.tar.bz2
je prekvapive funkcni. Jen jsem chtel aplikovat pouze modul ipt_NETMAP.o
tak jsem to udelal rucne, jde jen o okopirovani ipt_NETMAP.c a upravu
Makefile a Config.in, mak uz staci jen make menuconfig, vybrat modul a
prelozit make modules. Okopirovat moduls do /lib/modules/... a naloudit.

iptables -t nat -A PREROUTING -s 10.0.0.10 -d 192.168.2.0/24 \
	-j NETMAP --to 192.168.1.0/24

a uz to funguje...

--
S pozdravem