Firefox a definice CSS

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Září 12 10:48:38 CEST 2005

Zdravím,
	omlouvam se za mirny offtopic, ale verim, ze tu najdu odpoved. Mám
dotaz na zkušené webmastery s dobrou znalostí CSS. Mam nasledujici HTML
a CSS.
	Ocekavam, ze dle definice CSS 2.1
(http://www.w3.org/TR/CSS21/selector.html#class-html) se zobrazi titulek
tucne s  odrazkou vlevo bez zmeny barvy pozadi a textu. Bohuzel se to
zobrazi s oranzovym pozadim a cervenym textem.
	Pokud dobre rozumim definici CSS, tak ma "div.blok.oranzovy h2,h3"
prijit ke slovu pouze tehdy je-li v HTML <h2> nebo <h3> vnoreno kdesi v
"div.blok.oranzovy > h2,h3", ale bez efektu.
	Pokud z CSS vyhodim "oranzove" definice, prijdou ke slovu predchozi
"modre" definice a je to taky blbe. Kdyz vyhodim i tyto, je to dobre.
	Delam chybu ja a mam to CSS zapsany blbe nebo je to chyba Firefoxu? Umi
Firefox CSS 2.1 v plnym rozsahu? O IE nemluvim, tam to vypada taky blbe
a jeste hur, ale o tom az jindy.

M.Edlman

HTML

  <h2>titulek</h2>