crontab

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Září 12 11:17:57 CEST 2005

Daniel Ciprus napsal(a):

> Vsecko je fajn, akurat pozname : crontab -e, man crontab a pod. Skusal ste
> taketo nieco ? Aky je vysledok spustenia tohto scriptu ? Poslite nejake
> vystupy.
>
> Dan.C.

Přesně tak ?

Proč se nepřihlásíte jako root a nezadáte crontab -e a nenapíšete tam
02 1 * * 7 /root/scripts/sobota.sh

????

A je to bez problémů.

Proč každý chce ručně vrtat do konfiguráků crontabu když tomu nerozumí a
nepoužije k tomu příkazy toho crontabu který si to udělá sám a umístní
si to kam to patří.

|    ICQ    179223500                    |

Stáří je parazit vlastního mládí.
		-- Karel Čapek