Samba a male uvolnene misto na disku

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Září 12 11:25:31 CEST 2005

On Sun, 11 Sep 2005 15:01:20 GMT, Martin "Megac" Mokry <megacsk na gmail.com> wrote:

>  A co sa tyka toho zmazaneho suboru ... nebol to takzvany "deravy"
>  subor ?

	Druhá možnost je, že disk byl už skoro plný. Systém si vyhrazuje
určitou rezervu pro roota, která se potom ale nezobrazuje ve výpisu
volného místa. Smazáním 700MB souboru se pak mohlo uvolnit 360MB z této
rezervy a 340MB z pak už normálně volného místa, takže ve výpisu volného
místa to pak může dopdnout výše uvedeným způsobem.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860