wifi txpower

robim_co_mozem konfera.dis na azet.sk
Pondělí Září 12 11:33:35 CEST 2005

Dobry den,
v slackware 10.1 mam wifi kartu Zcom XI-626, jadro 2.4.29 a potrebujem
nastavovat vykon tejto karty. Skusal som to pomocou prikazu "txpower" ,
ale vypisuje ze prikaz nie je podporovany a ze :

/usr/local/sbin/iwconfig wlan0 txpower 100mW

Warning: Driver for device wlan0 recommend version 18 of Wireless Extension,
but has been compiled with version 16, therefore some driver features
may not be available...

som skusal patchnut jadro s wireless extension na 18 a odladit ale robi
to to iste.

potom som skusal sadu prikazov z tejto konferencie a inych stranok:

iwpriv wlan0 prism2_param 5 0
iwpriv wlan0 writemif 62 224
iwpriv wlan0 readmif 62

ale nejako som nie schopny kontrolovat vykon v prikaze iwconfig

neviem si rady, vie niekto v com je problem a co by som mal urobit?
Dakujem za rady.