crontab

mailinglists na create.sk mailinglists na create.sk
Pondělí Září 12 11:41:12 CEST 2005

ahoj,
> Mam v tom nejaky zmatek.
> Mylel jsem si, ze kdyz pridam tohle do /etc/crontab
> a restartuji cron, tak se mi to v nedeli spusti,
> ale moc to na to nevypada :-(
>
> 02 1 * * 7 root run-parts /root/scripts/sobota.sh

run-parts prechadza zvoleny adresar a spusta z neho skripty a programy.
takze zaznam v crontab by mal vyzerat, ak chces pouzit run-parts, takto:

02 1 * * 7 root run-parts /root/scripts

este upozornim, ze subory v adresari 'scripts' maju mat nazov 'a-zA-Z',
'cisla', '_', '-' (ak nepouzijes prepinac '--lsbsysinit', vid man
run-parts).
takze 'sobota.sh' je nevyhovujuci nazov.

arthur